28 juni, 2009

30-årskalas och grattiskort

Igår var det 30-årskalas och födelsedagsbarnet Micke fick det här kortet.
Visst är det lite tufft!? Festen var jätte trevligt med en bra blandning på folk,
tror att att myggen tyckte att det va lika roligt!
Har scrapliftat detta kortet men minns inte vem det var från början,
har ändra designen lite med bild och bokstäver. Har använt mig av cardstock
från panduro-jätte söt blå lila. Texten är en stämpel som är stämplat med
vitdyna. Bokstäverna är stämplade på en lila cardstock.









Min hangjord av stämpel blev lite suddig denna gången, blir oftast bättre med svartstämpeldyna.
Idag blir det att ta det lugnt, var på gaddis igår med H och
mamma, lyckades bränna ryggen som vanligt.=( Men det börjar gå åt det bruna!

*-*

4 kommentarer:

  1. Mkt snyggt mönstrat papper, det gillade jag skarpt!

    SvaraRadera
  2. Vilket unberbart kort du gjort!! Helt fantastiskt och lite roligt också. Hoppas du har en bra dag. Fin blogg du har. Jag sysslar också med scrapbooking och kortmakeri. Visst är det kul?

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja visst är det fint! och från Panduro!=)

    Lena: Tackar,vad glad jag blir! =) Ja kortet är rätt kul,passade födesedagsbarnet perfekt-med tanke på ironin! Ja det är superkul,jag har verkligen fastnat för detta. Var inne på din blogg och titta-jätte fin! Håller med dig om att det är mer lätt att göra kort än layout. Men jag har i och för sig inte gått någon kurs eller så men skulle vilja längre fram.

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!