09 juni, 2009

En scrappares förtrollande värld!

Innan jag började med scrapbooking så kunde jag inte förstå folk som gick upp i saker, ex"motherloada",golfa eller vad det nu kan vara. När man hör att någon har gjort ditt eller datt i flera timmar, frågar man nästan lite undranade hur de kan..Men nu när jag verkligen har hittat ngt som passar mig som handen i handsken så förstår jag mer än jag kan ana. Att få gå ner till posten och hämta sitt paket med skärmaskin och matta och sedan skutta hela vägen hem är som att bli barn igen. Ni vet när man fick öppna den första presenten på julafton, den spänningen och kittlande känslan i magen, Ja precis den kännde jag när jag äntligen fick min skärmaskin.=) Jag kan fösvinna totalt i min värld när jag scrappar eller "bara" ska sitta en stund vid datorn och kolla andra scrappare men tiden tickar iväg och helt plötsligt har hela kvällen gått. En riktigt skön känsla att hitta ngt som kan föra en bort-till scrapbookingens förtrollande värld.

3 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde hitta något som tar en bort...

    SvaraRadera
  2. Ja det är super gött-en jobbig dag och man kan sätta sig ner och bara glömma allt=) KLart att du kommer att hitta ngt, bara att börja prova!

    SvaraRadera
  3. sv: Sant!

    Jaså? Jag slägde ihop den en snabbis i Picasa, scrapbooking på låg nivå ;)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!