25 juni, 2009

Grattiskort till Farmor

God Morgon! eller snarare lunch..

Det blev sent igår och därför en sen morgon men det är det som är tjusningen med att bestämma själv över sina "jobbtider" =) Tänkte visa kortet som jag har gjort till min kära farmor som fyller år nästa vecka.

Det är flera bilder för att det är rätt många små detaljer som jag tycker gör kortet! Penny black stämpeln åter igen, färglagt med aquarellfärger,har stansat ut blommor och satt dit med 3d-kuddar för att få ett djupare intryck. Små stenar på blommorna samt ett band med siffrorna 70 ditsatt. Har stämplat farmor på sidan med clearstamps.


















Hoppas att ni får en helhet av bilderna,jag kände att jag ville visa alla detaljerna! Nu ska jag ut och måla lite igen! Trevlig sommardag!=)
*-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!