20 juni, 2009

Jag ger upp...

Nä nu ger jag upp! Har nu kommit hem från Midsommar firandet på kusten och tänkte lägga upp lite bilder men det vill sig inte. Som ni ser nedan hamnar alla mina bilder på snedden, det går verkligen inte att få de på rätt håll, varken förminska bilden eller vrida på den. Ni får ta det med lite klacka spark och jag hoppas att ni ändå kan ge kortet en chans!?

Detta kortet gjorde jag med Penny Blacks stämpel-igelkotten i solstol, målade den med aqurellfärger. Har använt mig av den nya stansen för att få ut blommorna som jag satte runt kortet som bård, vanliga basfärger mot det lila.( JAG ÄLSKAR LILA) Blommorna sitter på 3d¨-kuddar för att få mer djup i bilden. En bård på vänster där det står "Glad Midsommar" målat med vit penna.



På insidan fortsatte jag inom samma tema och tog med mig blommorna som en gemensam nämnare för att piffa upp namn sidan.
Hoppas att ni alla haft en bra midsommar! Min har varit jätte bra, 25 personer i ett stort hus vid havet med en massa mat,lekar och dricka samt dans "country road" =)
*-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!