25 juni, 2009

Myspys & grattiskort

Är precis hemkommen från ett mysigt kalas hos min vän Emma som äntligen fyllt lika gammalt!=) Jätte mysigt att träffas alla och äta gott och tjattra=) Kan därför nu visa ett av mina kort som jag har gjort. Detta kortet till födelsedagsgbarnet(20 dagar sent =) Emma.


Kortet har jag skärt ut själv i ett vanligt vitt cardstock och sedan bigat kanter och fått fram kortets form. Har använt mig av magnolias stämpel som jag målat med aquarellfärger-älskar verkligen min pensel till dessa pennor funkar toppen! Har använt mig av punchinellas-silver,papper från panduro samt klistrat på glitterkorn på vingarna för att få lite mer effekt.


Skrev ut från datorn denna datum cirkeln för att jag ej hade stämpeln men det funkar ändå!




Det syns inte så tydligt men det är ett tunt band runt hela kortet som håller ihop allt och rosetten sitter här brevid datum cirkeln.


Alla tjejernas namn och kortet var färdigt, bara presenten som fattas=)

*-*
Michaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!