16 juni, 2009

Tiden går fort när man har roligt!

Ojoj vad tiden rullar på när man är ledig! Igår var det fullt upp därför ingen uppdatering, först var jag på Emax och hälsade på alla underbara människor. För er som inte vet vad det är så samlas av de främsta unga entreprenörerna i Örebro under en vecka där det är föreläsningar samt tävlingar. Jag brinner jätte mycket för detta, dels för att jag själv har deltagit och kóm på 2:plats i sverige och 15:plats i norden... suck...så ångra jag mig jätte mycket över att jag inte sökte som personal i år...men jag trodde att jag skulle ha jobb hela sommaren och inte vara ledig.... kanske blir att jobba på nordiska ist, alltid bra att träna upp engelskan strax innan skolan börjar igen. En vecka där man konstant pratar engelska till och med drömer på engelska=)
Var i allafall där och träffade alla igen, mina kompisar Micke & Johan höll en föreläsning om deras företag, från Uf till ett aktiebolag-rikigt inspirerande. kolla detta! http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=773297&treeId=1007242&renderingdepartment=2.757
Bara ett år kvar, sen få vi se vad som händer-att starta något eget lockar oerhört=)

Tänkte visa vad jag pysslade med igår kväll, åker snart till Thn med min kära far som är uppe i Norrköping och jobbar(alltid lika roligt att åka lastbil=) Så därför kände jag att jag ville fixa lite saker som har blivit liggande. Här är en tavla på mig och min sambo, har använt mig av en vanlig canvas 50*50, acrylfärger och ett kort då jag och Jocke var på samos. Sedan har jag målat av motivet och ändrat allt till svart & vitt. Riktigt snygg! Har en del beställningar på liknande tavlor, visar er senare, om ni är intresserade så kontakta gärna mig,skicka med ett kort och info hur ni vill ha det så har ni en tavla inom 1 vecka!



*-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!