11 juni, 2009

Sommar!!

Äntligen är det jag som ska ha min skolavslutning, har gjort en hel del kort till olika svslutningar och det känns som varenda kotte redan har slutat men vi är kvar. Sedan blir det att åka neråt i sverige och självklart kommer alla pysselsaker få följa med... hur sjutton man ska få med det på tåget=/...Har ni några tips??

Ska sätta mig nu och göra några Tack kort för omväxlingskull, bilder kommer i morgon! Så länge tänkte jag visa er ett Grattis kort jag gjorde till en kompis som fyllde. Ett rätt enkelt kort men spom säger mer än tusen ord=) Har använt mig utav en Penny Black stämpel och ett vanligt cardstock från Panduro samt min fina fantasi! =)

*-*

3 kommentarer:

  1. Va gulligt kort! Och jag diggar bakgrunden på bloggen. Det verkar ju ha löst sig trots att jag inte förstod vad det var du behövde hjälp med.

    SvaraRadera
  2. Värsta grymma tipset...lämna det hemma så tar vi med det när vi passerar örebro på söndag! Sen för att få dina grejer måste du komma till mig och scrappa lite:D

    SvaraRadera
  3. Annelie: Ja det löste sig till slut,gick över till blogspot ist för blogg.se finns mer att välja på här Tack=)Vad är det du gjör u bryssel,jobbar? Vilket datum är du i Örebro?? måste ju vara här då!!

    Emma: Det låter som ett grymt tips! =) Själv ska man inte jobba så mkt i sommar-måla huset och städa hos min mormor= desto mer tid för pyssel=)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!