22 juni, 2009

Sommarbestyr

Idag var första dagen på "jobbet". Idag har jag sprayat hela huset med ett medel som tar bort mossa och andra orenigheter,imorgon blir det till att tvätta av med högtryckstvätten-någon som vill ha vatten krig? Som många av er redan vet så har jag inte jobb denna sommaren, först var jag helt knäckt och visste inte hur jag skulle klara mig men nu ser jag det bara som ödet! Min sista sommarlov och jag får möjligheten att vara ledig! Mitt "jobb" kommer att vara att måla min mammas hus samt att hjälpa min mormor med att städa ist för hemtjänsten. Kan det det bli bättre att få gå hemma,bestämma när man själv vill jobba och få betalt! Det är också bra för er läsare att passa på att göra lite beställningar också, för nu finns det tid till att göra en massa kort och tavlor!!

Nu ska jag ta och lägga mig på altanen och sola så länge solen är kvar.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!