13 juni, 2009

Sommarlov!

Idag är det första dagen på sommarlovet, vilket betyder att jag ligger på soffan med gott samvete=) Det får man då! Ska eventuellt ut och dansa ikväll(bugga) så nu latar jag mig för en gång skull.. Min kära sambo och hans familj har åkt och ska fira en kusin som tar studenten men jag är kvar i Örebro för att bara ta det lungt! Har inte gjort något kort till den studenten utan det gjorde Emma ist, ett jätte fint kort som passade en kille perfekt!

Har börjat packa lite smått nu, svårt att veta vad man ska packa ner för 10 veckor och specielt när man är så tokig ikläder som jag-=/ kan inte välja..
Har en hel del projekt på gång när det gäller scrapbooking och målning framöver, förhoppningsvis så blir en canvasduk snart en fin tavla lite senare idag.

*-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!