05 juli, 2009

Tidsoptimisten bland dopkort & 40-års present

Ibland är man en sådan tidsoptimist!

Igår så skulle jag på 40-års kalas där jag skulle göra en sak i present samt att jag skulle lämna dopkortet som H hade beställt. Jag tänkte att det är inga problem det gör jag dagen innan så hinner jag=) heheh...i fredag var jag iväg med H och några andra och invidgde pråmen-riktigt roligt! Fullt ös! Sen när jag kom insåg jag att jag nog får vara uppe ett tag(svårt att sova=)hehe..får skylla mig själv men då började jag i alla fall, fixa stämplarna samt skärde ut lite mallar etc..Sen inser jag att jag verkligen inte skulle hinna göra båda korten fram till klockan 3 nästa dag eftersom jag skulle iväg och bada med H. Smart som jag är då!? ställer jag klockan på halv 8 dagen efter och går upp och gör allt färdigt åker till gaddis 12 sen vidare på kalas 3=) pphuuuu... Det är riktigt rolitgt med scrappa men det tar tid vill jag lova!

*-*



Här kommer dopkortet:







1 kommentar:

  1. Jättegulligt kort! En rolig vikning som jag oxå vill lära mig ;)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!