23 augusti, 2009

Filurkort




Precis hemkommen från en långpromenad i det fina örebro vädret. Riktigt skönt, nu väntas lite städning och undanplockning innan älsklingen kommer hem ikväll!

Har fått förfågan om mer detaljerad beskrivning hur jag gör kortet och det kommer!
Detta kortet gjordes i en hast innan kräfskivan/födelsedagskalaset i fredags och därför inga fler bilder. Stommen är ett färdigt vitt kort, ett prickigt papper som jag skurit till en passande storlek. Ovan det satte jag ett grönt papper och sen stämpeln som sitter fast med 3d-kuddar. Stämpeln filuren har jag stämplat på akvarell papper för att få det lite stadigare. Bokstäverna hade jag utstansat sen tidigare( tack emma) och limmat fast med vanligt lim. Insidan finns det ingen bild på men där hade jag samma gröna papper där jag stämplade grattis.

*-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!