16 november, 2009

Julkort

Fick jätte mkt gjort i lördags på Vänerscrappen, gjorde färdigt alla beställningskorten-10 st julkort och ett farsdag kort.. Dock glömde jag att ta kort på verken eftersom jag lämnade dem till besällarna på söndagen..en miss men jag kan bjuda er på ngr av julkorten som jag gjorde färdigt innan! =)
Har för övrigt varit hos naprapeten idag, en upplevelse vill jag lova! Nerike Naprapaterna-markus en grymt duktig kille som verkligen tog hand om en! Känner mig i allafall som en hel människa igen men verkligen öm. Hade hoppats på att få vaccinera mig idag men får ta det om några dagar,en sak i taget tror jag är bäst. Hörde precis av sambon att kön till vaccinationshallen var 700 meter lång och folk köade med bilar till och med. Snacka om hysteri...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!