22 november, 2009

Namngivelse

Har haft en jätte skön helg hemma i Trollhättan! Det är så gött att komma hem och träffa alla nära och kära, speciellt roligt när man är med tjejerna och har en toppen helg!! Ni är bäst=)

Har varit på namngivelse idag för lilla stina, har aldrig varit på sådant förrut vilket var jätte spännande att se skillnaden mot det traditionella dopet! Jag och jocke valde en annan väg att gå när det gällde doppresent, jag är av den åsikten att det är jätte tråkigt att ge ngn silver ram eller sparbössa. Vilket ledde till att vi valde att ge en av mina handgjorda tavlor till dem, en udda present som de förhoppningsvis kommer att ha kvar länge! =)

Målningen
En canvastavla 50*50


Orginalbilden:



I vanligafall när man ger presenter brukar jag ge ett handgjort kort men nu när jag skulle göra tavlan kände jag inte för ett tråkigt kort så jag gjorde 2 bebisskor=) Under skorna står det" Grattis Stina önskar farbror joakim och Michaela









*-*

1 kommentar:

Kul att du har hittat hit!