20 juni, 2010

Pirr i magen

Dagarna har verkligen rullat på efter examen. Har haft mina stunder av lite oro över vad sjutton gör man nu men allt har lugnat sig och jag känner mig bara glad över att allt slit är över. Idag har jag städat ut allt som har med skolan att göra(självfallet bra saker kvar) känns nästan som ett nytt kapitell i mitt liv som har startat.
Har en riktigt rolig och spännande vecka framför mig, pirr i magen vill jag lova! =)
Och jag älskar det redan.

Trots att tiden flygit iväg har jag haft lite tid till att pyssla. Ett studentkort till J:s kusin som vi hälsade på i helgen. Papper: Pysselakuten(vbg) Blommor: Hobbyhörnan(thn) Stämpel: Magnolia + studentmössan Vikning: Mappkort.

Texten är utskriven från datorn på gul cardstock-studentsången

1 kommentar:

  1. Verkligen jättefint kort! Tack en än gång. :)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!