05 juli, 2010

Kondoleanskort till morfar

Halloj där ute! Det har inte varit så mycket uppdatering på sistone men det har verkligen varit fullt upp! Man har tagit examen, varit ledig ngn vecka sedan börjat jobba på fulltid samt att jag har begraft min morfar mellan detta. Jobbet är helt underbart, mycket nytt som man ska ta in och lära sig men framför allt så får man göra det man tycker om-tolka.

Har gjort kondoleanskortet för begravningen som mamma,morbro och mormor ska skicka till alla som delade sorgen med oss. Har verkligen dragit ut på det, inget roligt att göra men när jag väl tog tag i det och gick in på panduro för att handla material hittade jag dessa vackra fjärillar och visste genast hur jag ville ha det. Ett ensidigt kort med text både fram och bak. Framsidan: Texten till Psalm Pärleporten vilket var morfars favorit. Sedan har jag schalkat alla kanter med silverdyna samt den vackra silverfjärillen som ger det hela lite djup.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!