05 juli, 2010

Spännande helg

Måste berätta om den spännande helgen jag har haft! I fredags gjorde jag färdigt första veckan på jobbet vilket "firades" med allsång på Strömpis. Tog äntligen ett röj i lägenheten(har lyckats dra det bakom mig ett par veckor) innan A och P kom hit. Vi tjötade lite innan vi gick vidare. Strömpis var helt okej men vi konstaterade ganska snabbt att vår ålder är lite flygande, 30+ är för gammalt och 18 för ungt och vad finns där i mellan?? Jag och A gick istället till body holly och kikade, riktigt mysigt ställe trots åldern. Det blev ingen sen kväll eftersom jag på lördagen kl. 07.00 skulle med tåget till Thn. Där blev det barndop som inte riktigt blev som man hade tänkt. Ett sorl av åhhhhhh i kyrkan ljöd när bröllopsmarchen spelades istället för barndops entren. Camilla och Ronny var så fina! Ja det var lite kort om min lite galna och fullbokade helg=)

På tal om barndop så gjorde jag ett dopkort till lille Oliver.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du har hittat hit!