31 augusti, 2010

Bröllopsinbjudningar 2010

                Bröllopstider!!


Som ni vet har jag under en tid gjort lite bröllopsinbjudningar och nu har det äntligen blivit offentligt att det är min farbror som ska gifta sig!! Tycker att det är så roligt att de ville att jag skulle göra deras inbjudningar(ännu bättre att få veta en såndan härlig hemlighet innan många andra=) Allt material är köpt på Miansscrap. Vikningen: vill säga att det är en typ av gatefoldcard..det finns ett annat namn för det men kan inte komma på det i skriven stund..inspirationen till dessa kort kommer från. Det är ett lager på lager kort där hjärtat är målat med silver cracklepaint samt 1010101.



8 kommentarer:

  1. jättefina blev dom! Så stilrena och enkla, två tummar upp får du av mig :)

    SvaraRadera
  2. Getting my to comment is always tough, but that post was definitly worthy. I just wish to say hi and tell you that i will probably be back

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Superfina kort! En retorisk fråga, vad skulle det kosta för ca 100liknande kort?

    MVH: Louise

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hej igen, jo jag tycker om just precis dessa kort (101010) Tycker de är fantastiska :) Så den vikningen och hela köret. Vad skulle det kosta ;) ?

    MVH: Louise

    SvaraRadera
  6. Hej. Jag har kollat på flera 100 olika inbjudningskort och detta är lätt dom finaste jag någonsin har sett! Du borde börja sälja dom professionellt så jag kan köpa några till nästa år :D

    SvaraRadera
  7. Tack Amanda!! Roligt att höra att du tycker om dem!! Det är bara att återkomma om du vill beställa kort!;) // Michaela

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!