13 september, 2010

Frändescrappen!

SCRAPPMARA!!
I helgen var det Frändefors scrappen i 12 timmar! Självfallet var jag där med systrarna Fredén och testade. Riktigt trevligt med både frukost,godis,lunch,fika middag mm under dagen. Många av er vet att min stil är kort och ganska enkla med mycket detaljer. Denna gången tänke jag att jag skulle prova lite nytt när jag har möjlighet att se så många duktiga scrappare och hur de gör! Sagt och gjort gjorde endast ett kort under dagen (finns ingen bild eftersom det ska ges bort vid senare tillfälle) och 2 layouter. Nedan kommer lite bilder från dagen.


Här är en av tävlingarna som var under dagen, "altra en lykta" var själv inte med i denna trävling men riktigt roligt att se så många ideer man kna göra av en lite lykta.


Fullt med folk och massor av verktyg,papper och annat skojsigt.

Min första layout, nybörjare men en bra början..

Min andra layout, tjejkväll=)

3 kommentarer:

  1. Åh, det är kul med scrapmara. Man får sån inspiration.

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätte roligt med maror, önskar att man kunde åka lite oftare=)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!