05 september, 2010

Himlen är oskydligt blå..

Helgen kom och försvann lika snabbt igen. J körde hit i torsdags så vi har haft en lång helg ihop! har egentligen inte gjort så mycket, ätit god mat och myst framför tvn. Tog en tripp till marieberg i fredags, jag var ute efter plastkassar med dragkedja, var inne en sväng på lågprismagasinet och sedan kunde vi inte motstå att gå in på godislandet=) Mycket farligt, det här med att bara köpa liiite godis fungerar inte när man har 100 olika sorter att välja mellan...ni förstår dilemmat!?....Träffade P och J igår och hade svenskt mat tema ++++ underbart!! Om det är ngt som kan laga mat så är det den Petra!!

Har även gjort tackkorten färdigt, kan inte säga att jag är supernöjd men gjorde det jag kunde av materialtet..Tror  i och försig att jag aldrig skulle bli nöjd med korten eftersom det är mormors kort...man vill att de ska vara perfekta...Kortet är uppbyggt av prästkragen som blir det centrala, blomman står för skånes landskapsblomma..Texten är från Himlen är oskyldigt blå som min syster sjöng på begravningen..

Har för övrigt en ytterst svår uppgift framför mig.......Packa ner,välja vilka scrappsaker som ska ner till maran på lördag....Svårt vill jag lova....=)

2 kommentarer:

  1. Vackert! Prästkragarna är tacksamma att jobba med. Och så fint det blir.

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!