11 oktober, 2010

Alternativ bröllopspresent- altrad kruka

Har varit långledig från jobbet och åkt ner till Trollhättan för lite semsester! Började jobba redan i Juni så har inte haft ngn semsester vilket var mer än behövligt....Som många av er vet gjorde jag Bröllopsinbjudningarna till min farbror bröllop och igår var det år 10 i 10 i 10 och tid för den stora dagen. Såå vackra de var, man kan nästan inte låta bli att fälla en liten tår.. Brudparet önskade inga presenter förrutom i kuvertform eller blommor och sagt och gjort. Pappa, C och jag slog ihop våra kloka huvud och resultatet kommer nedan.


En kruka/hink altrades med papper,band och brads från hobbyhörnan i thn, fick användning av mina fynd från Karlstad,-distressade med vintagefoto och (grönt) bokstäver utstansade med vintage bokstäver, spets, stämplar- Per Gessle " tycker om när du tar på mig"


Ett kort med 3d effekt, en ram runt hela kortet, Greetingfarm brudpar.


5 kommentarer:

  1. Snyggt!En kul ide som blir/är ett fint minne för brudparet.

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du gör....gillar allt du har gjort till bröllopet, vilket jobb ;)

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt! Kul att ni tycker om det=)

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!