06 februari, 2012

Överraskningsfest & frieri- så blir det när en kvinna tar saken i egnahänder;)

I helgen var jag faktiskt ledig lördag och söndag, ovanligt! Anledningen var en tripp till Fagersta där sambons farbror fyllde 40 men också ett överrasknings bröllop. Det är bra när kvinnor tar saken i egna händer och friar!!;) T som var helt ovetande om festen fick ett vackert frieri av sambon M, inte bara det utan en av festens gäster hade också rätt att viga dem så det blev vigsel på stört. Det var en och annan tår kan jag lova! Brudbuketten kastades sedermera ut bland en hop av kvinnor, vem fick den? Jo våran Emma, så nu får vi hoppas att H tar tag i saken och äntligen friar!!( släkten vill ha ett bröllop att gå på) ;) även ett kort till denna spektakulära dag har jag gjort, pysslade ihop ett av mina kort till födelsebarnet: bilden målad av mig, papper från pysselhörnan(thn) även nya brads som nitar från pysselhörnan.

1 kommentar:

  1. Det där hade inte jag gillat, men så är jag inte för överaskningar heller. Lite för mycket kontrollbehov kanske?

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!