16 april, 2014

Bröllopsinbjudningar/ weddinginvitations 2014, lila och vitt tema

För ngr månader sedan fick jag ett riktigt roligt mail, ett mail som man blir glad och förväntansfull av! En blivande brud som hade hittat mig och ville beställa bröllopsinbjudningar!! Älskar när jag får göra kort på beställning och bröllopskort är alltid en rolig utmaning! Jennie och hennes blivande man ville ha stilrena,lila och vita kort, gärna med ett band runt som även deras dotter skulle ha på sin klänning. Jag gjorde ett par exempel på olika idéer och tillsammans med Jennie enades vi om en ide. Här kommer lite bilder på hur de 35 st korten såg ut! 

Material: Papper från hobbypyssel, vikning Criss cross card, band från J, silvrigt organza band, blommor från samma papper som kortet. Stämpeln är från J, stenar creativica.  Bilderna visar tyvärr inte kortens struktur så bra, den vita basen och den lila är vanlig canvas, den vita dot pappret har små upphöjda prickar som gav kortet mer djup.






2 kommentarer:

  1. Roligt att få ett så fint uppdrag. Snygga blev dom. Glad Påsk Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag älskar att få beställningar;) glad påsk till dig också!! kram Michaela

    SvaraRadera

Kul att du har hittat hit!